Kako poteka obveščanje o rezultatih testiranja?
Za obveščanje o rezultatih testiranja poskrbi avtomatiziran sistem obveščanja v upravljanju NIJZ. Pacient je o prejemu rezultata obveščen preko SMS sporočila. Ko pacient odgovori, sitem preveri ujemanje podatkov, nato pa mu posreduje rezultat. V primeru pozitivnega rezultata pacient prejme tudi TAN kodo, ki jo lahko vnese v aplikacijo #OstaniZdrav.
Postopek:
1. S številke 051 285 886 pacient prejme SMS sporočilo, da je rezultat testiranja na voljo.

2. Na sporočilo odgovori z zadnjima dvema znakoma številke zdravstvenega zavarovanja iz vaše zdravstvene kartice (preverjanje ujemanja telefonske številke in ZZZS številke). Za osebe brez KZZ številke sistem za preverjanje ujemanje zahteva štirimestno letnico rojstva.
- Pacienti z ZZZS kartico zdravstvenega zavarovanja na sporočilo odgovorijo z zadnjima dvema znakoma številke z vaše zdravstvene kartice.
- Pacienti brez ZZZS kartice na sporočilo odgovorijo s štirimestno letnico rojstva
3. Če pacient odgovori pravilno, v naslednjem sporočilu prejme rezultat testiranja. V primeru pozitivnega rezultata prejme dodatni sporočili z navodili za ravnanje in sporočilo s TAN kodo za aplikacijo #OstaniZdrav.
4. V kolikor pri testiranju pacient ne poda mobilne številke, na SMS ne odgovori pravilno ali zavrne obveščanje po SMS, pacienta o rezultatih obvestijo s točke testiranja.